tr3tton.wordpress.com


Plus nio grader… På utsidan!

Halva arbetsdagen avklarad. Jag har kommit på mig själv att under en tid har jag varje vecka längtar mer och mer på fredagen så att man får ta helg. Jag kan komma på en hög med anledningar till att det är så. Den största är nog att man börjar bli gammal och längtar efter att få vila upp sig lite.

Vem gillar inte fredagar?

Ska jag vara ärlig så gillar jag torsdagar också.

Och onsdagar.

Det surras rätt mycket runt Frölunda just nu. Ingen målvakt är kontrakterad men tydligen så snackar vi med en lovande dansk. Ja varför inte. Så länge vi behåller Joakim Lundström och skickar iväg Johan Holmqvist. Jag har inte så bra koll på den övriga truppen men det känns bra att vi knyter upp våra unga förmågor och skeppar iväg halvmisslyckade importer.

Skandal att Tommi Kallio inte fick nytt kontrakt. Mats Adrian du borde skämmas. Om en kille slutar två i den interna poängligan så spelar det ingen roll att han är 34 år.

Kul att stå inomhus när det är vårväder på utsidan.

Ikväll blir det till att beställa Hardcore Superstar-biljetter.


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Lämna en kommentar